روش هایی اصولی برای کاهش چربی های بازو

راهکارهای کاهش چربی بازو راحت و کاربردی است. با حفظ رژیم غذایی مناسب و تمرین های لازم به راحتی می توان چربی های دور بازو را کاهش داد. قبل از فهمیدن راهکارهای کاهش چربی بازو، مهم است بدانید که چه عواملی منجر به تجمع چربی بازو می شود.

چه عواملی باعث چربی بازو می شود؟

چربی بازو فقط یکی از مواردی است که در اثر شروع پیری ایجاد می شود. هرچه پیرتر می شوید، میزان متابولیسم کاهش می یابد و اگر از سبک زندگی فعال جسمی پیروی نکنید، چربی اضافی در بازوها ذخیره می شود.

در حالی که هنوز نتیجه قطعی وجود ندارد، اما برخی بررسی ها نشان می دهد که سطح پایین تستوسترون می تواند باعث ذخیره چربی اضافی در قسمت بالای بازو شود. با افزایش سن زنان، سطح تستوسترون در بدن آنها کاهش می یابد و چربی در بازوها بیشتر تجمع می یابد.

برای از دست دادن چربی بازو چه رژیمی را باید دنبال کنید؟

اولین چیزی که هنگام تلاش برای کاهش بازوهای شل و ول باید به خاطر داشته باشید این است که باید میزان کالری مصرفی خود را مشاهده کنید. مطالعات می گویند که برای سوزاندن یک پوند چربی باید حدود 3500 کالری بسوزانید. سعی کنید حدود 500 کالری از رژیم روزانه خود را کاهش دهید و در طی یک هفته، می توانید 3500 کالری بسوزانید. هرچیزی که می خورید و میزان کالری آن را در یک دفترچه یادداشت کنید تا با استفاده از آن بتوانید به راحتی میزان مصرف خود را کاهش دهید.

شکر را حذف کنید.

شکر به خودی خود اصلاً بد نیست اما برای از دست دادن بازوهای شل و ول، فرد باید مصرف مواد غذایی با مقدار قند زیاد را قطع کند. به منظور کاهش چربی بازو، رژیم غذایی روزانه خود را تغییر دهید. به عنوان مثال، مقدار قندی را که به فنجان قهوه یا چای خود اضافه می کنید کاهش دهید، به جای خرید آب میوه های کنسرو شده یا بطری، آب میوه تازه تهیه کنید، به جای غلات صبحانه پر از شکر، فرنی جو دوسر را امتحان کنید و مقداری میوه تازه بخورید.

هرگز صبحانه را قطع نکنید.

اگر می خواهید چربی های دور بازو خود را افزایش دهید این بدترین کاری است که می توانید با خود انجام دهید! حذف صبحانه می تواند منجر به مصرف بیش از حد غذا در طول روز شود. در عوض، یک صبحانه مناسب و کامل بخورید تا روز خود را با وعده غذایی مناسب شروع کنید.

پروتئین بخورید.

ادامه مطلب در لینک زیر

نکاتی مهم به منظور کاهش چربی های بازو ها

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پروتئین وی دارای چه انواعی می‌باشد؟

د نوامبر 15 , 2021
پروتئین‌ها مثل هم نیستند، برخی از آن‌ها مانند پروتئین وی (WHEY) بهتر از سایر پروتئین‌ها هستند، آمینواسیدهای پروتئین وی به‌سرعت جذب می‌شوند. این پروتئین هم باعث از دست دادن چربی می‌شود و هم افزایش قدرت و رشد عضلانی را به همراه دارد. افسردگی، فشار و قند خون را پایین می‌آورد، […]

You May Like