معرفی مولتی کمپلکس ویتالی تون

مولتی کمپلکس ویتالی تون با داشتن تمامی ویتامینها و مواد معدنی ضروری یک محصول مولتی ویتامین مینرال به منظور حفظ سلامت کلی بدن میباشد که به صورت کلی در حفظ ٬ سلامت و شادابی پوست و مو ٬ تقویت سیستم ایمنی ٬ بهبود سیستم قلبی عروقی و گوارشی بسیار موثر است . مولتی ویتامین کمپلکس ویتالی تون دارای تمامی ویتامینهای A,D3,E,K,C,B به همراه انواع مواد معدنی شامل آهن٬ فولیک اسید٬ منیزیم٬ زینک٬ کلسیم و…میباشد.

مشخصات محصول

کمک به تأمین املاح و ویتامین های مورد نیاز بدن
کمک به حفظ سلامت و استحکام استخوان ها و دندان ها
تقویت سیستم ایمنی
حفظ سلامت پوست و مو و ناخن
بلع آسان به دلیل فرم سافت ژل

روش مصرف

روزانه 2 کپسول همراه با غذا میل شود.

موارد مصرف

مکمل تغذیه ای جهت کمک به سلامت عمومی و تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن

نقد و بررسی تخصصی

این مولتی کامپلکس در مجموع دارای ۲۳ ریزمغذی بسیار ضروری و بسیار حیاتی میباشد که سیستم جنسی در آقایان و بانوان را تقویت نموده و به بهبود سیستم هورمونی بدن و تنظیم آن کمک مینماید و در درمان اختلالات نعوظ موثر است. همچنین در ورزشکاران به دلیل تمرینات پر فشار با بالا بردن قدرت سیستم ایمنی و همچنین بهبود ریکاوری؛ فرآیند عضله سازی را تسریع میبخشد. در نظر داشته باشید که بدر اثر کمبود ریزمغذی های حیاتی شامل ویتامین ها و مواد معدنی فرآیند عضله سازی به شدت سرکوب میشود و مصرف مولتی ویتامین ها برای ورزشکاران به منظور تامین نیاز های بدنی توصیه میشود.

ثبت سفارش از طریق لینک زیر

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نقد و بررسی جینسنگ اورامین اف

د آوریل 11 , 2022
کپسول ژلاتینی اورامین اف دوون فارم حاوی ویتامین‌های گروه B ،A ،C ،D ،E، جینسینگ و رویال ژلی است که این محصول برای رفع خستگی و ترمیم سریع تر زخم‌ها و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید و تاثیرگذار است. نقد و بررسی کپسول ژلاتینی اورامین اف دوون فارم […]

You May Like