آیا مولتی ویتامین ها برای سلامتی مفیدند

مولتی ویتامین ها رایج ترین مکمل ها در سراسر دنیا هستند و بسیاری از افراد معتقدند که این یک درمان است – می تواند برای رژیم غذایی و سبک زندگی ضعیف به همراه حفاظت از بیماری های مزمن مصرف شود در حالی که این ” مورد ” نیست (هنوز باید آن رژیم غذایی قدیمی را دنبال کنید), اما فواید سلامتی زیادی برای مصرف منظم مولتی ویتامین وجود دارد.

سوال اصلی این است که علم چه می گوید؟

آیا برای شما خوب است؟

برای بدن شما چه عملی می کنند؟

مولتی ویتامین چیست؟

مولتی ویتامین مجموعه ای از ریزمغذی ها از جمله ویتامین ها و مواد معدنی ضروری و غیرضروری هستند. گاهی اوقات حاوی مواد دیگری نیز هستند. مصرف مولتی ویتامین ایده خوبی است.

به دلایل بسیاری از قبیل تقلیل خاک, عملیات کشاورزی مدرن, آفت کش ها و سموم زیست محیطی, قادر به دریافت مواد مغذی لازم از غذا به تنهایی و مکمل های غذایی نیستیم.

حتی با بهترین جیره های غذایی, تامین مواد مغذی کافی نیست.علاوه بر این, عوامل دیگری مانند بارداری و بیماری های مزمن نیز وجود دارند که می تواند اثرات کلسیمی را تحت تاثیر قرار دهد.

ما دوست داریم به عنوان یک مکمل بنیادین روی آن فکر کنیم. به طور خلاصه, مجله دانشکده تغذیه آمریکا نشان داد که مصرف مولتی ویتامین میزان مرگ و میر و بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد.

مولتی ویتامین ها حاوی چه مواد مغذی هستند؟

یک مولتی ویتامین خوب، حاوی تمام ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز شما همراه با مواد مغذی مفید اضافی مثل بیوفلانوئید است.به دنبال اصول اولیه مثل ویتامین A، ویتامین C، ویتامین D و ویتامین E بگردید.

شما همچنین می خواهید به دنبال اشکال خاص ویتامین، مانند ویتامین k2 باشید.شما انواع خاصی از ویتامین مانند ” فعال ” یا ” متیله شده ” را می خواهید تا از جذب کامل به بدن اطمینان حاصل کنید.

در حالت ایده آل, شما همچنین مقدار بیشتری از مواد معدنی قلب دوست مانند پتاسیم و منیزیم را می خواهید. در نهایت, به دنبال مواد معدنی کم مصرف مانند لیتیوم تثبیت کننده باشید.

مولتی ویتامین برای شما چه فایده ای دارد؟

ادامه مطلب در لینک زیر

مولتی ویتامین چیست؟ بررسی فواید مولتی ویتامین

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

معرفی مولتی ویتامین نوتریمد

ی ژانویه 16 , 2022
مولتی ویتامین مینرال نوتریمد یک مکمل کامل به منظور برطرف نمودن تمامی ریز مغذی های مورد نیاز بدن میباشد ٬ از جمله مهمترین ویتامینها و مواد معدنی موجود در ایران مکمل میتوان به ویتامینهای A , D , C , E و ویتامینهای گروه ب اشاره کرد . این محصول […]

You May Like