مس گینر یا ویت گینر

مکمل گینر چیست چه کسانی باید گینر استفاده کنند 

هنگامیکه برای اولین بار به دنیای تمرین و بدنسازی وارد می شوید، با تعداد زیادی از اطلاعات روبه رو می شوید که می توانند در رسیدن به بدن مطلوب شما را یاری دهند. درحالیکه بسیاری از این اطلاعات به راحتی قابل درک هستند، درک مطالب مربوط به مکمل ها کمی پیچیده تر است. شما نباید بر روی دانش سطحی دربارۀ مکمل ها که به شما کمک می کند توانایی های خود را در ارتباط با ورزش افزایش دهید، خطر کنید. یکی از اینچنین موارد گیج کننده اصطلاحات مس گینر و ویت گینر است.

ممکن است این عبارات مشابه به نظر برسند اما تفاوت زیادی بین اصطلاحات مس گینر و ویت گینر وجود دارد. آن ها اساساً به عنوان مکمل هایی مانند پروتئین وی، مکمل های مواد معدنی و ویتامین ها توصیف می شوند. به طور گسترده ای، هر دوی آن ها برای افزایش توانایی های ورزشکار برای تمرین استفاده می شوند. اما اختلاف جزئی در مواردی است که شما باید برای بدست آوردن نتایج صحیح از مکمل ها در نظر بگیرید. در ادامه به شما کمک می شود تا به صورت آگاهانه تصمیم بگیرید که به مس گینر و یا ویت گینر نیاز دارید.

مس گینر

مکمل های مس گینرز مکمل هایی با کالری بالا هستند که شامل سطوح مختلفی از پروتئین، چربی، کربوهیدرات، مواد معدنی، ویتامین ها، آمینو اسید و مکمل های مختلف دیگر می باشند. یک مکمل مس گینر دارای سطوح پایین تر پروتئین در مقایسه با کربوهیدرات و چربی است زیرا مکمل مس گینر معمولاً برای افزایش کالری در بدن برای تحریک بیشتر عضله سازی مورد استفاده قرار می گیرد. یک مکمل مس گینر خوب بین 300 تا 1200 کالری در یک وعده از مصرف فراهم می کند. با وجود اینکه سطح پروتئین در یک مکمل مس گینر کم است، اما کیفیت پروتئین استفاده شده در مخلوط واقعا بالا است و بنابراین سطح پروتئین ضروری در بدن را حفظ می کند.

چرا باید از یک مکمل مس گینر استفاده کنید؟

ادامه مطلب در لینک زیر

تفاوت بین مکمل بدنسازی مس گینر و ویت گینر چیست

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آیا مصرف همزمان کربوهیدرات و گینر باعث افزایش وزن می شود

د اکتبر 18 , 2021
مکمل‌های زیادی با اهداف متفاوت توسط شرکت‌های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند. برخی از ورزشکاران برای تسریع در روند پیشرفت خود و بدون اطلاع از نحوه مصرف و ترکیب آن‌ها به مصرف این مکمل‌ها روی می‌آورند.در این مقاله قصد داریم در مورد مصرف همزمان کربوهیدرات و گینر اطلاعات مفیدی […]

You May Like