نکات بدنسازی برای مبتدیان

بدنسازی و موفقیت در آن فوت‌های کوزه‌گری دارد که هر ورزشکار مبتدی از آن خبر ندارد. اگر بدنساز مبتدی هستید یا می‌خواهید از فردا باشگاه بروید، برای اینکه بتوانید در بدنسازی موفق شوید بهتر است که از نکات مهم برای بدنسازان مبتدی آگاهی داشته باشید تا راه را از همین اول کار اشتباه نروید.

نکات مهم برای بدنسازان مبتدی

برای اینکه در تصمیم بزرگ خود یعنی پرورش اندام موفق شوید، ثبت‌نام کردن در باشگاه کافی نیست. شما علاوه بر اینکه باید تلاش کنید برنامه‌های روزانه خودتان را مو به مو انجام دهید، دانستن برخی از نکات هم می‌تواند به شما کمک کند. هیچ کس دوست ندارد چند ماه بعد از اینکه با وزنه‌های سنگین و ماشین‌های آهنی سر و کله زده، متوجه شود که حتی ذره‌ای در بدنسازی پیشرفت نکرده است.

دانستن نکات مهم برای بدنسازان مبتدی، نقطه تمایز میان ورزشکاران تازه‌کار در شروع مسیر بدنسازی است. مسلمان شما جز دسته ای هستید که در نهایت با دانستن این نکات مهم بدنسازی در تصمیم خود موفق خواهید شد. اما این نکات مهم برای بدنسازان مبتدی چه چیزهایی هستند؟

استفاده از وسایل ساده و ابتدایی

اگر چه هر کسی دوست دارد که در یک باشگاه پرزرق و برق در حالی که همه وسایل باشگاهی آن تازه و کامل است، پرورش اندام یا بدنسازی کار کند. اما برای شما دوست مبتدی، اولین نکته از سری نکات مهم برای بدنسازان مبتدی این است که با وسایل ساده به مانند هالتر و چند وزنه سبک شروع کنید. پس همین ابتدای کار پول خودتان را هزینه باشگاه مجلل نکنید.

انجام حرکات پایه بدنسازی

رفتن راه چند ساله یک شب برای یک بدنساز مساوی با ترک باشگاه و بدنسازی است. به شما حق می‌دهم که وسوسه شوید تا حرکت‌های ترکیبی که در سایت‌های اینترنتی و ویدیوها از بدنسازان حرفه‌ای مشاهده می‌کنید را در باشگاه انجام دهید اما دقت داشته باشید که شما به عنوان یک بدنساز مبتدی، نیاز دارید تمرکز خودتان را روی تمرینات ساده و ابتدایی که پایه بدنسازی هستند، نگه دارید. دومین نکته از نکات مهم برای بدنسازان مبتدی اشاره به تمریناتی مانند اسکات، ددلیفت، بارفیکس، پرس سینه روی نیمکت و پرس شانه ارتشی دارد.

برنامه داشتن و عمل کردن به آن

ادامه مطلب در لینک زیر

چند نکته‌ اساسی و مهم که بدنسازان مبتدی باید بدانند!

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نکات کلیدی برای ساخت عضلات سینه

د نوامبر 15 , 2021
سینه یکی از سخت ترین قسمت های بدن برای رشد در اکثر افراد است و دلایلش را در ادامه خواهم گفت. اکثر افراد در تلاش برای رشد عضله سینه خود هستند اما نتیجه‌ای بسیار کمی را میگیرند، با استفاده از چند نکته ساده که  به شما خواهیم گفت میتوانید به […]

You May Like