۱۰ تمرین عالی برای ساختن عضلات پشت

عضلات پشت به زیباتر دیده شدن تناسب اندام کمک زیادی می کنند اما برای داشتن چنین عضلات زیبایی باید بهترین حرکات برای عضلات پشت را بشناسیم. لیست ۱۰ تا از بهترین تمرین ها برای ساختن عضلات پشت ما را بررسی کنید و آماده رشد عضلات پشت تان باشید.

هر هفته، در روز تمرین پشت تان وقتی انتخاب های موجود تان برای تمرین هایتان را مرور می کنید، به نظر می رسد که تعداد بی انتهایی حرکت برایتان وجود دارد. دانستن اینکه کدام تمرین بهترین انتخاب برای ساختن عضلات پهن و ستبر پشت است، به شما کمک خواهد کرد که کار را سریع تر انجام دهید. این دلیل ما برای تهیه این لیست از 10 تمرین برتر برای ساختن توده عضلانی است.

از آنجا که تحقیقات مقایسه ای در این زمینه محدود است، ما این ۱۰ تمرین را بر اساس فاکتورهایی مانند مقالات موجود در مورد آن ها، اینکه هر حرکت تا چه اندازه دشوار است، چه مقدار از عضلات را تحریک می کند، و اینکه در مقایسه با تمرین های دیگر تا چه اندازه منحصر به فرد است. ضمن اینکه این نوشته به شما کمک خواهد کرد که بدانید هر تمرین را کجای جلسه تمرین تان قرار دهید.

اگر به خاطر تعداد زیاد حرکت های پارویی ای که می توانید در روز تمرین پشت تان انجام دهید گیج شده اید، یا نه، اگر زمانی که به امتحان کردن تمرین های جدید فکر می کنید هیچ چیز به ذهن تان نمی رسد، این لیست را برنامه جدید تمرین برای عضلات پشت تان قرار دهید.

اما فراموش نکنید که انتخاب حرکت های خوب تنها یک بخش از ساختن عضلات پشت بزرگ است. کلیت برنامه تمرین تان هم به همان اندازه اهمیت دارد.

بهترین حرکت برای عضلات پشت

۱. ددلیفت با هالتر

دلیل قرار گرفتن در لیست: این حرکت در واقع بیشتر از صرفاً یک تمرین پشت است- کل زنجیره پشتی بدن، از ساق ها تا قسمت بالای عضلات ذوزنقه ای را به کار می گیرد- امّا قطعاً بهترین حرکت برای رشد قسمت پشت است. در ددلیفت، تکنیک بسیار بسیار مهم است، امّا زمانی که به تکنیک مناسب رسیدید، می توانید سراغ بلند کردن وزنه های خیلی سنگین بروید، که باعث به کار گرفته شدن هرچه بیشتر عضلات می شود، هورمون های محرک عضله سازی را آزاد می کند،‌ و به شما کمک می کند که هیکل بزرگ تری داشته باشید.

برنامه های بسیار زیادی برای پیشرفت تصاعدی در تمرینات ددلیفت وجود دارند که عمل به آن ها به شما کمک می کند که به بهترین رکورد های شخصی تان برسید. فیزیولوژیست ها موقع برنامه ریزی برای رسیدن به قدرت و آماده سازی، عاشق تجویز ددلیفت ها هستند، چون ساختمان عضلانی شما را تحت فشار قرار می دهد و یکی از بهترین انتخاب ها برای تقویت ساختار استخوانی شماست.

در روز تمرین پشت به ددلیفت های عادی را انجام دهید؛ گونه های دیگر،‌ مثلاً مثل ددلیفت سومو،‌ فعالیت گروه های عضلانی غیر از عضلات پشت را افزایش می دهند.

در جلسه تمرین تان: اگر سنگین تمرین می کنید( ست های با کمتر از 6 بار تکرار)، ددلیفت ها را اول جلسه تمرین انجام دهید، به این دلیل که تازه نفس هستید. اگر ددلیفت ها را با تعداد تکرارهای بالا انجام می دهید، می توانید آن ها را بعدتر انجام دهید.

۲. ددلیفت خمیده با هالتر

ادامه مطلب در لینک زیر

مهم ترین و اساسی ترین نکات و حرکات برای تمرین عضلات پشت

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

بررسی عملکرد و کارکرد گلوتامین در بدن

د نوامبر 15 , 2021
برخی گلوتامین را جزء اصلی بدنسازی می دانند اما بعضی دیگر معتقدند که ارزش اینهمه سر و صدا را ندارد. گلوتامین توسط آنزیم سازنده گلوتامین از گلوتامات و آمونیاک ساخته می‌شود. بیش‌ترین درصد ساخت گلوتامین در عضلات صورت می‌گیرد اما به صورت جزئی از مغز و شش‌ها نیز آزاد می‌گردد. اگر بدن تان یک […]

You May Like