معرفی بهترین مکملها برای ورزش کراس فیت

تمرینات کراس فیت باعث می شود بدن شما دچار ضرب و شتم شود. مصرف مکمل برتر مخصوص ورزشکاران کراس فیت می تواند از سفر شما پشتیبانی کرده و آن را به سطح بعدی برساند به سختی می توان کسی را پیدا کرد که درباره پدیده CrossFit چیزی نشنیده باشد. و تعجبی ندارد – CrossFit® از سبک های متعددی تشکیل شده است که چندین سیستم انرژی را به کار می گیرد که تا حد زیادی برای مخاطبان گسترده جذاب شده است. بسیاری از تمرینات به حداکثر تلاش نیاز دارند تا شرکت کنندگان خود را خسته و زخمی کنند. اگر می خواهید عملکرد و روند ریکاوری خود را جدی بگیرید ، مصرف بهترین مکمل ها برای ورزش کراس فیت ضروری است.

هرچه سریعتر و موثرتر از این جلسات تمرینی  بهبود یابید و ریکاوری شوید ، شانس بیشتری برای ارتقاء سطح تمرینات خود خواهید داشت. البته هیچ چیزی همانند یک رژیم غذایی مناسب به شما در دستیابی به اهدافتان کمکتان نمی کند ، اما برخی مکمل ها می توانند این مزیت جزئی را به شما بدهند. در زیر لیستی از موثرترین مکمل ها برای حمایت از سفر شما به سطح بعدی گردآوری شده است.

بهترین مکمل ها برای ورزشکاران کراس فیت

کراتین

کراتین نه تنها یکی از محبوب ترین مکمل های ورزشی در میان ورزشکاران است ، بلکه یکی از موثرترین مکمل های برتر مخصوص ورزشکاران کراس فیت محسوب می شود. تحقیقات جامع تاثیر آن بر قدرت عضلانی ، ریکاوری بین دوره های تمرین و سطح مقطع بافت ماهیچه ای ( اندازه) را مستند کرده است. تحقیقات اخیر همچنین نشان داده است که این مکمل می تواند به استقامت سیستم قلبی عروقی و همچنین استقامت عضلانی کمک کند. این رویای یک ورزشکار کراس فیت است.

بتا آلانین مکمل برتر مخصوص ورزشکاران کراس فیت

این اسید آمینه به عنوان یک شارژر فوق العاده برای بافت ماهیچه عمل می کند و شما را قادر می سازد تا انرژی بیشتری را برای تمرین خود به کار بگیرید. همچنین ممکن است افزایش اسید لاکتیک در ماهیچه را به تاخیر انداخته و مدت زمان تمرین را طولانی کند. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد هنگامی که با کراتین ترکیب می شود ، تقریبا به هر مزیتی برای تناسب اندام تاثیر می گذارد!

پروتئین وی

ادامه مطلب در لینک زیر

5 مکمل برتر مخصوص ورزشکاران کراس فیت

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کوآنزیم Q10 بر روی ورزشکاران چگونه عمل می کند

د اکتبر 18 , 2021
ممکن است از قبل بدانید که کوآنزیم Q10 از سلامت قلب پشتیبانی می کند ، اما آیا می دانید شواهد جدید نشان می دهد که این ویتامین می تواند عملکرد ورزشی و استقامت ورزشی را نیز بهبود بخشد؟ کوآنزیم Q10 یک مولکول آنتی اکسیدانی شبیه ویتامین است که روند بیولوژیکی […]

You May Like