روش مصرف کراتین

تمامی ورزشکاران در زمینه بدنسازی و تناسب اندام نام مکمل کراتین را شنیده اند. این مکمل بسیار حساس بوده و تمامی ورزشکاران باید در نحوه مصرف آن بسیار دقت کنند ، در غیر این صورت هرگز به نتیجه مطلوب دست نخواهند یافت. راه های مختلفی برای ادغام دریافت کراتین با رژیم غذایی شما وجود دارد. در این مقاله سعی کرده ایم بهترین روش مصرف کراتین و بهترین زمان مصرف کراتین را برایتان با جزییات شرح دهیم. در ابتدا باید بدانیم کراتین چیست و چه عملکردی در داخل بدن انسان دارد. کراتین یکی از کاربردی ترین مکمل ها در میان ورزشکاران است. این ترکیب در عضلات ذخیره شده و جهت تامین انرژی مورد استفاده قرار می گیرد. این مکمل به عضله سازی و افزایش قدرت ، بهبود عملکرد در حین تمرینات و جلوگیری از آسیب های احتمالی ناشی از تمرینات ورزشی کمک شایانی می کند.

کراتین چیست ؟

کراتین یک اسید آلی نیتروژن است که در کبد تولید شده و به تامین انرژی سلول ها در سراسر بدن به خصوص سلول های ماهیچه ای کمک می کند. این ماده از سه اسید آمینه ساخته شده است : ال-آرژنین ، گلیسین و ال-متیونین. علاوه بر این که به طور طبیعی توسط بدن تولید می شود ، کراتین را می توان از رژیم غذایی و مصرف انواع مکمل ها دریافت کرد. به دلیل توانایی کراتین در تامین انرژی در صورت تقاضا ، این ماده شیمیایی به طور عمده توسط ورزشکاران مورد استفاده قرار می گیرد تا توانایی تولید سریع انرژی را افزایش دهد ، عملکرد ورزشی را بهبود بخشد و به آن ها کمک کند تا سخت تر تمرین کنند.

بارگیری کراتین چیست؟

ادامه مطلب در لینک زیر

روش بارگیری کراتین به همراه بهترین روش مصرف

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مزیت های مکمل آمینواسید شاخه دار یا BCAA

س سپتامبر 28 , 2021
در سال‌های اخیر استفاده از مکمل‌ ها در فرآیند بدنسازی به افراد کمک کرده است که بتوانند خیلی سریعتر دوره ورزشی خود را طی نموده و به فرم ایده‌آل بدن خود برسند. این مکمل‌ها نقش بسیار مهمی در عضله سازی دارند به همین دلیل است که اغلب جوانان تمایل زیادی […]

You May Like