کاهش وزن سریع

این روزها همه به دنبال روش‌هایی برای کاهش وزن سریع هستند. رژیم‌های زیادی در این بین خودنمایی می‌کنند و قول لاغری سریع را به شما می‌دهند. همین ابتدای کار باید به این نکته اشاره کنیم که یک رژیم غذایی خوب به هیچ وجه سریع و غیرمعقول نیست. با این حال اگر اکنون  کم غذا می‌خورید و ورزش نیز می‌کنید اما همچنان وزنتان تغییری نکرده است، در این مقاله ترفندهای کوچکی را آموزش داده ایم که با استفاده از آن‌ها به کاهش وزن خود سرعت می‌دهید و از استپ وزن پیشگیری می‌کنید.

  • آب بنوشید:

با نوشیدن آب احساس سیری می‌کنید در نتیجه کمتر غذا می‌خورید. نوشیدن ۸ تا ۱۰ لیوان آب در روز به کاهش وزن کمک می‌کند؛ چرا که گاهی بدن تشنگی را با گرسنگی اشتباه می‌گیرد.

  •  یک دفترچه غذایی داشته باشید:

دفترچه غذایی شاید زیاد جذاب نباشد اما بسیاری از پژوهش‌ها ثابت کرده‌اند که این روش، بسیار مفید است. پژوهشگران معتقدند داشتن یک دفترچه یادداشت غذایی سبب دو برابر شدن موفقیت در کاهش وزن می‌شود. بدون این دفترچه بسیاری از افراد، میان وعده‌ها و غذاهایی که بدون دقت خورده‌اند را فراموش می‌کنند. بعدها همین غذاهای کوچک که با بی‌توجهی خورده‌ایم روی هم جمع می‌شود و  وزنمان  را افزایش می‌دهد. اگر اهل کاغذ و قلم نیستید از اپلیکیشن موبایل برای یادداشت برداری استفاده کنید. دفترچه غذایی کمک می‌کند زمانی‌هایی را که بی توجه غذا می‌خوردید، بشناسید.

  •  وعده‌های غذایی را تغییر دهید:

دانستن مقدار وعده‌هایی که روی برچسب مواد غذایی نوشته شده خوب است اما اگر آنها را به نفع خود تغییر دهیم چه؟ برای مثال به جای خوردن یک کاسه بستنی به همراه چند توت، یک کاسه توت به همراه یک قاشق پر بستنی بخوریم. یک کاسه بستنی بیش از ۲۵۰ کالری دارد و مواد مغذی آن کم است. یک کاسه توت هم ۸۰ کالری دارد و منبعی خوب از فیبر و ویتامین C می‌باشد. به جای خوردن یک بشقاب پاستا به همراه مقداری سبزیجات، یک بشقاب سبزیجات با پاستا میل کنید. این تغییرات نه تنها مقدار کالری دریافتی را کاهش می‌دهد بلکه مواد مغذی بیشتری را به بدن شما می‌رساند.

ادامه مطلب در لینک زیر

۱۰۰ راهکار ساده جهت کاهش وزن و سوزاندن سریع چربی

 

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

اشتباهات رایج خانم ها در بدنسازی

ج سپتامبر 10 , 2021
احتمالاً باید شنیده باشید که بانوان تصور می‌کنند، تمرین ورزشی باعث حجیم شدن عضلات می‌شود یا در مورد روش‌های کاهش چربی موضعی و اینکه چون تمرینات تناسب اندام را انجام می‌دهید هرچه می‌خواهید، بخورید. با این مطلب همراه شوید تا واقعیت ورزش و تناسب اندام را از خیال تشخیص دهید.بسیار […]

You May Like