اشتباهات رایج خانم ها در بدنسازی

احتمالاً باید شنیده باشید که بانوان تصور می‌کنند، تمرین ورزشی باعث حجیم شدن عضلات می‌شود یا در مورد روش‌های کاهش چربی موضعی و اینکه چون تمرینات تناسب اندام را انجام می‌دهید هرچه می‌خواهید، بخورید. با این مطلب همراه شوید تا واقعیت ورزش و تناسب اندام را از خیال تشخیص دهید.بسیار هستند حرفه‌ای‌هایی که با اطلاعات فراوان نامعتبری که در اینترنت موجود است به شکل خود آموز فعالیت می‌کنند و بسیار شایع است، بخصوص زنان در مورد اینکه آیا تمرینات مقاومتی بهترین تمرینات موجود در جهان هستند یا بدترین دچار گمراهی می‌شوند و گاهی هم این اطلاعات به نظرشان گیج کننده می‌آید.

با این تفاصیل می خواهیم به شما مطالبی را ارائه دهیم که حقیقت ورزش و تناسب اندام را از خیال مشخص می‌کند و باعث می‌شود شما به طور دقیقی بدانید که می‌خواهید چه روشی را پیش بگیرید و در راه رسیدن به اهداف تناسب اندام‌تان ثابت قدم باشید. در اینجا به چند شایعه و تفکر اشتباه رایج در مورد ورزش و تناسب اندام می‌پردازیم.

  • وزنه‌های سنگین باعث می‌شود که عضلاتم حجیم شوند 

زنان معمولاً به علت ترس از حجیم و مردانه شدن تمایل به تمرین کردن با شدت پایین دارند. اگر شدت تمرین شما به حدی پایین است که در هفته های اول هیچ گونه فشاری را احساس نمی کنید باید به شما بگویم این تمرینات هیچ تأثیر مثبتی نداشته و صرفاً اتلاف وقت است. پس یکی از اشتباهات در باشگاه بدنسازی بانوان تمرین باشدت پایین است.

  • تمرینات  نامتعادل

    شایع ترین اشتباه زنان در ورزش این است که آنها بر روی قسمت خاصی از بدن خود تمرکز می کنند و به قسمت های دیگر اندام خود توجه نمی کنند و آنها را درگیر نمی کنند. این کار در دراز مدت باعث می شود که به قسمت های دیگر بدنتان آسیب برسد. هیچ تکنیکی وجود ندارد که فقط بتواند چربی ناحیه خاصی از بدن را از بین ببرد. اگر بالاتنه لاغری دارید و می خواهید پاهای خود را لاغر کنید، باز هم باید از ورزش هایی استفاده کنید که تمام بدن را درگیر می کند.

  • انجام ندادن  تمرینات  گرم کردن و سرد کردن  بدن

    بهترین نتایج زمانی حاصل می شود که تمرینات را زمانی شروع کنیم که بدنمان گرم است و ضربان قلبمان بالاست. همچنین در پایان کار باید حرکات کششی انجام دهیم تا ماهیچه ها به آرامی سرد شوند که این عمل باعث آرامش عضلات و درد کمتر می شود.

  • ترک زودهنگام باشگاه

ادامه مطلب در لینک زیر

اشتباهات رایج بانوان در باشگاه بدنسازی

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تمرین بعد از 50 سالگی

ج سپتامبر 10 , 2021
اکنون بیش از گذشته به تمرین نیاز دارید بیایید با این واقعیت مواجه شویم: فرد 50 یا 60 ساله بدنی همانند یک فرد 20 ساله ندارد. شما در این سن نمی‌‌توانید تمریناتی که افراد 20 ساله انجام می‌‌دهند را انجام دهید و همچنین ضرورتی برای انجام آن تمرینات وجود ندارد. […]

You May Like