مکمل چربی سوزی و عضله سازی همزمان

حفظ عضلات بعد از دوره چربی سوزی و حین تمرینات اهمیت بسیاری دارد. به همین منظور قصد داریم در این مقاله نکات مهم و کاربردی برای حفظ عضله حین چربی سوزی، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.اگر با هدف چربی‌ سوزی وارد یک رژیم غذایی کم کالری شده اید، بدنتان همراه با چربی‌، ماهیچه‌ ها را نیز می سوزاند. به همین منظور علاوه بر داشتن دانش سیستم تمرینی و اصول لازم برای رسیدن به هدف، از مصرف مکمل های ضروری غافل نشوید.

با رشد و توسعه صنعت در دنیای امروز و افزایش رقابت میان تولید کنندگان ، انتظارات ما نیز در قبال محصولاتی که خریداری می کنیم افزایش یافته ، به گونه ای که از یک محصول انتظار کاربری های گوناگونی را داریم. در دنیای بدنسازی نیز باید گفت که می توان نسبت به مکمل های مصرفی خودمان هم چنین انتظاراتی را داشته باشیم. مثلا خرید مکملی با قابلیت افزایش حجم عضلات ضمن آنکه قابلیت چربی سوزی بالایی هم داشته باشد ، خیلی منطقی به نظر می آید. شاید باور این مساله عجیب به نظر رسد ، اما باید تصدیق کرد که وجود این دو قابلیت در کنار هم آن هم در یک مکمل اصلا متناقض نیست.

ورزشکاران، پیوسته به دنبال مکمل‌هایي هستند که با مصرف انها بتوانند عضله‌‍‌ سازی داشته باشند ودر کنار افزایش انرژی، به کاهش وزن نیز دست پیدا کنند. در ادامه چند نمونه از بهترین مکمل‌هاي‌ ورزشی معرفی خواهد شد تا با مصرف آن ها بهترین عملکرد ورزشی را داشته باشید.

  1. کراتین
  2. آمینو اسید های شاخه دار

ادامه مطلب در لینک زیر

بهترین مکمل ها جهت چربی سوزی و عضله سازی همزمان

مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کاهش وزن سریع

ج سپتامبر 10 , 2021
این روزها همه به دنبال روش‌هایی برای کاهش وزن سریع هستند. رژیم‌های زیادی در این بین خودنمایی می‌کنند و قول لاغری سریع را به شما می‌دهند. همین ابتدای کار باید به این نکته اشاره کنیم که یک رژیم غذایی خوب به هیچ وجه سریع و غیرمعقول نیست. با این حال […]

You May Like